Search This Blog

Friday 13 October 2017

Защо Facebook?



Защо да изберем точно Фейсбук за нуждите на нашия бизнес? В следващите няколко блог постове ще разгледаме предимствата на някои от основните социални мрежи.

Първо ще започнем с малко факти.
Световно признатият портал за статистически данни Statista.com сочи, че от 2015г. до 2017г. потребителите на Facebook в България нарастват от 1.97 до 2.2 милиона и предвижда до 2021г. броят да достигне до внушителните 2.38 милиона! Тази статистика показва еднозначно огромният мащаб и потенциал на гиганта Facebook да се превърне в златна мина за всеки бизнес, който иска да достигне до своите потенциални и настоящи клиенти.  

Какво ни дава Фейсбук?
Да започнем с типа съдържание, което можем да публикуваме. Фейсбук ни позволява да постваме един прекрасен микс от текст, снимки и видео, също така и да споделяме линкове. Изводът е, че Фейсбук за момента се оказва единствената социална мрежа, която предлага толкова разнообразни възможности за типа съдържание. Друга интересна маркетинг опция, на която е хубаво да се обърне внимание е възможността за изграждане на различни игри, томболи и конкурси на платформата. По този начин се постига активно ангажиране на публиката с конкретния бранд.

Нека погледнем също така бизнес инструментите, които Фейсбук ни предоставя.
Огромен плюс е безплатният Facebook Analytics. Можем да следим подробно успеха на нашите кампании, като по този начин имаме възможността да опознаем публиката и нейните предпочитания, спестявайки си ресурси и фокусирайки се върху интересите на потребителите.

Трябва ли да платим за Фейсбук реклама?
Твърдо ДА. Опцията за платена реклама, която Фейсбук предлага не е никак лоша. Таргетирането е достатъчно прецизно, а вие имате  100 процентов контрол върху дневния бюджет и цената за клик, която е прилична като цени. Можем  да изберем таргета ни според критерии за възраст, пол, семейно положение, местоживеене, поведение, харесвания и много други демографски признаци.

И кое пък  е толкова специално?
Освен, че чрез Фейсбук страница насочваме трафик към фирмения уебсайт и излизаме на по-предни позиции в Google, можем да извършим една добра комуникация с клиента. Защо комуникация? Нали просто правим реклама?
Това е основна грешка на много бизнеси, които забравят, че освен услугата или продукта, който предлагат, не по-малко важна е обратната връзка с клиента. Клиентът е приоритет номер 1! На всеки негов каприз и мнение трябва да се обърне внимание. Фейсбук предоставя рейтинг оценяване на бизнеса, както и възможността да се пишат коментари.

Да не Ви отегчаваме, ще коментираме подробно различни теми, свързани с рекламата във Фейсбук и през идните месеци.

С пожелания за повече усмивки,

Екипът на Publifico


No comments:

Post a Comment